Lördag

HEJ=) igår  efter skolan så for jag och fanny hem till henne och åt lussebullar för första gången iår=) sen for jag hem och åt middag duschade osv sen åkte jag och joanna till sjungande för att umgås med några det var kul fast svinkallt. Hur går man egentligen till alimak från lassa? lätt och veta? Men vi hittade iaf med hjälp av 2 pizzerior (rätt opinsamt) plus att det var minst 10 minus ute. Och vi hade rätt bra kläder (Y)! sen missade vi bussen till moröbacke så vi for tillbaka och sov där=) jättemys=)=) :* Och nu är jag hemma med en GLAD mamma..... och ska snart fara på stan med rebban&fanny om 20 min, så jag kanske borde gå och göra mig klar. PUSS=)


:) :) :) :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0