Lördag

God morgon! Det snöar... Idag igen, känns typ roligare idag än igår faktiskt vet inte varför, men jag gillar när det nyss har snöat det är jättekul att gå ute då eller jättekul, men ni förstår! Kyla och sånt nja fy fan det är det värsta som finns, om det är 2 grader ute kanske och nån frågar mig typ ''hur kallt är det ute'' kommer jag alltid med svar : minst 15 minus. Har inte så bra koll vill säga. Jag måste ha varit  en nakenhund eller nåt i mitt förra liv så mycket som jag fryser, fast inne.. Då fryser jag aldrig kan sitta i en tröja och underkläder året om! Jaja snöat har det iaf gjort vare sig jag vill eller inte. Om en halvtimme ska fanny komma och hämta mig då ska vi på stan=) sen ikväll blir det ju bio då=) PUSS<3

Nån bild från stugan, min födelsedag och tjejerna i somras♥.




Kommentarer
Postat av: lisa

ska baka idag istället ;] hihihi

2008-11-22 @ 11:56:48
URL: http://liisalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0