men du kan vara en SUR ...

Godmorgon, själv gick jag aldrig och la mig igår. Vi låg och höll på ända tills 20 i 7 imorse, då vare fan nog. Fick lite sömn ändå, ungefär till 10 i 9 när joannas mobil ringde. MYS, sen skulle fanny på hockeyträning också. Stackars dig, hade nog skjutit mig själv ifall jag hade haft träning. Fast som tur var så har jag ju inte det heller (Y), har inga bilder att visa nu är för lat att hämta sladden och lägga in, men det kommer nog sen :) Jag kom hem vid 12 ungefär och då tog jag typ en timmas dusch sen har jag inte ätit nånting så jag är hungrig som ett djur. Nu ska jag göra något vettigt, om jag ens har nåt vettigt att göra?.. haha.. jaja, iaf vi hörs sen är hos mamma nu så alla veeeeeeet=) PUSS :)



SNYGGast på gotland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0