My name is

.. Bert

kände bara för skriva det, utan nån mening alls. SEN så är de såhär, att min skolgång går inte så bra nu... känner att mina betyg kan ta sig nånstans, men det löser sig nog. Det gör det alltid, jag är så skoltrött nu och praoen nästa vecka kunde inte kommit bättre plus att vi är lediga på måndag v. 47 blir det. Så 10 dagar bort från skolan känns underbaaaart! men då har jag ju torsdag plus fredag den här veckan kvar också..

Sen har jag fått världens julstämning, idag hade vi luciaövning och repeterade allt och nu är det inte länge kvar, en dryg månad shit, jag kommer till och med ihåg förra året när jag hanna&cissi vakade jävlar=D sen var det tomtegröt till lunch, PASSANDE.. Plus att jag fick veta vad jag ska göra till på skyltsöndan allt är så juligt!! Men det är bra för jul gillas. Bara inte för tidigt, Ikväll ska jag ligga och dega i sängen under täcket hela kvällen sen kanske duscha och lite sånt, orkar verkligen inte göra någonting alls. Sen imorgon får jag mina glasögon wiiee är typ glad, fast ändå inte, tänk om dom är fula? var ju trotts allt en vecka sen jag såg dom sist.. kommer inte ens ihåg haha, sen har USA en ny president också (som ni inte visste ;-P) haha obama! intressant..

Juste en grej till, min träningsverk är nästan borta bara armarna eller typ axlarna som är kvar numen imorn äre nog all gone. Hope so.. Nej vad jag skriver massa skit:) BYE=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0