one, here comes the two to the three to the four

Träningen gick bra vi tränade tsm med blommorna som vi ska slå ihop med till våren då blir vi alla flickor 93 typ ett lag på 35 spelare (ifall nån antecknar) galet många iaf.  men alla tränar ju inte heller så de bli nog bra endå. en sak jag har kommit fram till att plankan är det värsta jag vet...jag orkar 20 sekunder sen är jag död. Men idag vet jag inte hur länge vi körde men det kändes som 40 miljoner år iaf... sen är jag stelast i sverige också, når inte ens mina egna fötter när jag står upp? hahaha kände mig riktigt sämst på det där(Y)

Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket sett en film å ätit. Fan nu kom jag på jag spelade ju in gg på stora tvn åååh ska jag orka se det nu? isf blir jag uppe till typ ett och då ger det ingenting att jag börjar 10 för jag får sova för lite iaf. Men jag vill ju se... näe nu ser jag det orka har endå inga lektioner jag kan sova igenom imorn så det är lugnt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0