Orka rubriker..

HEJ=) Jag och fanny har bastat hela kvällen så jävla skönt=) Nu är vi goa och fräscha och väldigt röda..... Sen taggar vi till skolan imorgon fast vi går på olika. Men de ä lika bra, Jag har skrivigt noll på mitt no jobb och det suger. För jag suger, jag kommer behöva sitta här tills 7 imorgon för jag vet inte och jag kommer aldrig att förstå vad kol 14 metoden är? Någon som är sugen att hjälpa till lite? För wikipedia sviker mig och ger ingen hjälp längre. Såååå... du smarte kvinna eller man snälla hjälp.

Annars Är klockan 21.22 och om 38 minuter börjar pb Fanny hälsar att alla borde se det!!! (fast enligt mig suger de) Satsa på gossip girl ist!!! Hade PUSS=)



Kommentarer
Postat av: M

tack emilius:]

2008-11-18 @ 06:54:28
URL: http://maalinerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0