Oyeeeeeees

Helg igen, känns som jag skriver det hela tiden!? Aja det är bra för helg är braaaa! Skoldagen idag gick bra! Allt är så bra!=D Det snöade hela dagen typ från 8 till halv tre kanske.  Och på fredagar går vi alltid en ''promenad'' med roland för att vi ska få friskluft (som vi aldrig annars får eller nåt) Och alla var jätte taggade att gå ut, det brukar aldrig vara så men idag vare annars, vi typ sprang ut och sen vart det snöbollskrig, kändes som vi gick i ettan eller nåt men det var skoj! så jag vart lagom blöt men jag är nog inte ensam... Sen gick jag på stan men det blev inga jeans dom var mycke snyggare i huvet än på mig huhu(u) Så jag får fortsätta leta.

Ikväll ska jag vara med flickan med stort F. Fanny=)=)=) Fast äta ska jag också hinna med.. snart! PUSS=)


Taggade till gotland oyes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0