same

Hej! Onsdag idag, höll på att skriva torsdag.. Badet imorse gick skit varför kan jag inte simma??? Okej kan kan jag väl men inte bra och inte snabbt! när folk simmar om mig typ på 2 längder och säger ''du simmar nådigt fort märker jag'' är det jävligt kul att leva kan jag meddela. Annars har dagen gått braaa. På matten skulle jag och vanessa göra en skylt till just skyltsöndan där jag råkade göra ett *litet*... fel och ist för att skriva ''stöd vår klassresa'' så blev det ''stöd vår klassesa'' Såååå vi fick börja om, men vi missade halva so'n också så det var faktiskt ganska skönt iaf ;-) sen hade vi musik och nu har vi världens prov veckor framför oss..

v.48 Musikprov
v.49 So prov
v.50 No prov
v.51 Matteprov

SKITKUL!....


mitt ''lilla'' misstag


ser ni vilken stjärna som är osäker? hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0