SATAN

Hemma nu äääääääntligen.

Har jag gått på stan i 8 timmar? Svar JA!
Har jag en aningens ont i fötterna? Svar JAAAAAAA!!!!!!!
Är det då smart om man vet att man ska gå så länge att välja tygskor? Svar NEJ

Som ni ser är jag väldigt glad idag.......Det funkade faktiskt helt okej ända fram tills lunch när jag fick en mask i potatisen(Y) jävla kanalskolan säger jag! så det blev ingen mat för min del så ist gick jag johanna&malin till ica och köpte varsin marabou till lunch! nyttigt å bra. Sen var det tillbaka till att larma tröjor och vika kartonger, ni hör ju vilket lyx jobb jag gör? ;-) Iaf så fick jag sluta 3 för jag är så duktig och gör allt snabbt (deras ord) haha eller så ville dom bli av med mig, näe men det hade ju varit king om jag inte skulle vara på polisstationen klockan halv 5 och ta pass som gick åt helete, tur var så ska INGEN någonsin få se mig på de:)

Efter det gick jag och mamma och köpte en mössa ett par örhängen och nya underkläder, missade kvart över 5 bussen hem så det blev kvart över 6 och som sagt,Mina fötter gör så JÄVLA ont. Känner att jag vill lägga mig under täcket och gråta en stund men det går ju inte , måste sova först.



här har ni den.. den omtalade masken Great!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0