The grudge

Igår fick jag ett sms av Joanna ''ser ni också the grudge på tv?'' och jag HATAR den filmen, verkligen djupt hat.Den har förstört all min framtid innom skräckisar FY.Såg den på hösten i sexan med Mikaela&Sofie, och jag kommer nog aldrig glömma, jag var så sjukt jävla rädd och jag tror att Sofie hade sett den innan så hon visste som, men det gjorde inte jag, det ända jag kom på att jag höll för öronen för att inte höra det där ljudet som hon gör och samtidigt åt jag chips för att höra när jag själv tuggade (det hördes igenom) och somnade och vaknade just i slutet när hon kryper upp för trappan, Den natten sov jag, sofie & mickan i en endaste säng som mickan smart nog hade på övervåningen, fick förmodligen en timmas sömn den natten max! och  enda sen dess har jag sovigt med fötterna längst nere på täcket så att hon inte ska komma in, fyfan.. Andra gången jag såg den var för 2 år sen kanske hemma hos Katta,Hon har ju en skitstor tv där nere som alla andra börjar att ha nu men iaf då var det typ som att se på bio, så vi började se den och jag kom ihåg att jag var så rädd att jag nästan började flänna, plus att den var typ på japanska (förmodligen en bränd film) så man fattade ju ingenting utan bara det där ljudet...

Fast igår, då var det dags igen, och Rebecca den lilla råttan dissade mig och flyttade in till mitten så jag var tvungen att sitta vid hörnet och titta på kattpojken, fast då fick Lisas katt ta platsen brevid mig, Och jag skrek fast jag fick som inte fram något ljud så det vart typ mans skrik ba (ööööaaahhhhh) så alla skrattade som, men det går inte att se en film utan att skrika sen skynde jag mig hem i pausen, för jag vet  att jag aldrig skulle sätta på filmen när jag är ensam hemma.. så jag vågade alltså inte se klart den.. Fast det sjuka med det hela är att jag har sett 2an också, med min lillasyster. Men den laggade så vi såg typ bara halva..

Jag ska typ ladda hem den och sitta själv på stortvn där uppe helt ensam hemma och se den bara för att se hur spårat rädd jag blir. Det blir nästa vecka lätt, fast ensam det vågar jag inte, nån som har lust att JOINA? FANNY! du är minst lika rädd som mig vill du inte snälla se den med mig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0