Tisdag

Imorse kunde jag ha gett nån 40 miljoner bara för att inte stiga upp, men jag gjorde det ändå. Satt mig och fikade och allt det där packade väskan sen brast det, min skalle sprängdes så jag for inte till skolan. Jag är sjuk om några trögfattade inte förstod det. Jag ville verkligen inte vara sjuk nu för jag har redan missat 2 no lektioner och det är inte mitt starkaste ämne direkt.. men jag hoppades att jag inte skulle missa så mycket iaf. Men då nyss.. för en sekund sen läste jag på ewelinas blogg och då stod det såhär

''Dock är det ett no arbete som ger mig magsår, förstår ingenting av det vi har börjat på nu. Typ kol-fjorton, halveringstid och fissioner. Vi ska alltså försöka hitta fakta om det, lära oss och skriva en uppsats om det+mycket mer. Vi fick reda på det idag och det ska vara klar på fredag inlämnat och klart ''

SKÄMTAR VÄRLDEN MED MIG ELLER?
det här lär sluta som ett skämt, Emilia skriver no uppsats om nåt hon inte ens vet vad det handlar om?hör ni bara hur det låter?ska förmodligen gräva ner mig i sängen och gråta tills imorgon.

fan fan fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0