Tisdag

Idag var en rätt ovärd dag, hade en lektion sen ett hål från 5 i 9 till 5 i 12... Eller vi hade julfest info typ en timme men ja iaf inga lektioner sen hade vi svenska som jag sa och no, sen arbetspass! Och vill ni veta :D :D på måndag kommer Birran birris birgischhti tillbaga vi har saknat dig! typ världens coolaste lärare=) Ikväll ska jag plugga.. och plugga.. och kanske plugga.... har musikprov imorgon, Och hk jävla prov matlagning wiho det kommer gå skit. önska mig lycka till tycker jag



aldrig sett nå gladare!

Kommentarer
Postat av: lisa

åfyfan nå så jävulskt fräscht!

Jag håller på att spy lika mke då som nu!!!

2008-11-25 @ 23:14:53
URL: http://liisalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0