Tisdag

Jodå upp 20 över 6 imorse och iväg till skolan fyfan så tragiskt... Känner vilket värdefullt liv man har.. int! Skolan gick bra förutom att jag får ångest över mitt no jobb känner att det var typ på g nivå om ens det..... Sen har vi bad imorn klockan 8? Huh? känns ju också peppande klockan 9 ska jag vara tillbaka på skolan på nåt elevrådstjafs och vi slutar kvart i? ni hör ju bara jag lär aldrig hinna. Sen idag hade vi gymnasieinfo (igen) och jag är så jävla less på inger laschhhhhhhhhhhti nu så att det inte är sant nästa gång far jag hem utan att ens tveka.

Nu hade jag tänkt göra nåt vettigt men det finns tyvärr inte så mycket att göra så jag lägger mig typ och tar en powernap, känner att jag behöver det. PUSS=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0