Twilight!

Jag är helt såld. Det där var den bästa filmen jag har sett i hela mitt långa liv, jag älskar allt med den försöker nu sitta och hitta fel men till vilken nytta? Den var så sjukt jävla bra. Alvarligt talat så kan jag inte ens skriva om hur bra den var. Och Edward, den snyggaste killen i hela världen! Perfekt. Och allt, alltet hela jävla filmen var bra. Jag satt och grät som ett litet barn och jag kunde inte tänka på nåt annat. Jag vill bara se den nu nu nu igen! Bästa filmen 2008, ni som inte har sett den far och se den NU. Absolut på direkten. Jag lovar, nästa helg eller i veckan ska jag och fanny fara och se den. Twiligt! ska se om jag kan hitta den på dc eller nånting men det blir inte alls samma sak. Utan bio är det som gäller, världens största bild med världens bästa film. Jag är helt kär i filmen, jag är kär i dig edward! bit bit bit bit bit. Så jävla avensjuk på någon har jag nog aldrig varit. FY..... :( :(





Här är en youtube länk som ni kan kolla på scener från filmen det ska jag göra nu för jag är kär, kär i världens bästa film. Twilight!

 

Seriöst jag orkar inte.... :( :( :(

Kommentarer
Postat av: Frida

den var skit bra!

Helt klart årets bästa film =)

2008-11-23 @ 00:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0