utmanad yao!

Regler:
Sätt in dessa regler: Berätta 8 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 8 st i slutet av inlägget igenom att skriva deras namn och länka dom.
Låt dom få veta att dom är utmanade!

1. Jag har om inte världens FULASTE mellannamn
2. Jag skrattar alltid åt mina egna skämt (så rolig som jag är är det ju inte så svårt ;-))
3. Jag gillade getter som liten typ önskade mig en i julklapp
4. Jag fejkade en hörundersökning en gång
5. Jag tycker surströmming är bäst! året om!
6. Jag har inte klippt mig på ett ÅR imorgon!!!!!!!!!
7. Skola är det värsta jag vet
8. Jag har läst franska i ett år och det ända jag kan är typ hej,hur mår du, jag mår bra och häst. Dock har jag G!

Jag utmanar... damdamdam

ewelina
å alla andra





Kommentarer
Postat av: E

surströmming 4life!!

2008-11-04 @ 22:11:44
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0