Vilken jävla lista!

Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången?
Näe ser han på stan nån gång ibland men nja inte pratar direkt

Har du sett din bästa vän gråta?
Japp det har jag

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Ingen aning nå goda iaf=)

Vad åt du senast?
Plättar!

Har du fått någon komplimang idag?
Ja faktiskt=)

Har du varit med i en rättegång?
Inte varit med, men kollat på!

Är du polare med grannarna?
Jao iaf dom mitt i mot mig=)

Vilka språk pratar din mamma?
Svenska lite engelska kanske?;-)

Vilka länder har du bott i?
Sweden

Senaste piercingen?
Navel=)

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I söndas till träningen

Gay?
Lord?

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Njepp=)

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej inte det!

Har du varit på stranden?
Vem har inte varit där?

Har du haft en stalker?
Nepp

Minns du dina/din musiklärares namn?
Gunilla,Erik,Patrik, KUUUUUUUUURT

Hur bra är din syn?
Glasögon hallå!?

Har du varit på ett party?
Party?

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Har ju simmat med fanny så det ska väl inte vara så farligt!

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Stackars dig!, skoja.. Kanske vem är du?

Har du varit utomlands?
Yes mam=)

Har du sett din bästa vän naken?
Ja det har jag faktiskt gjort!

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Micke&Annelis=)

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Arga är bara förnamnet

Var är dina syskon just nu?
Pontanus är på hockey och joppis är i tvrummet

Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att jag fick en pistol riktad mot skallen för jag sa ''negerjävel'' :(

Vem ringde dig senast?
FANNY

Vilken tid gick du upp imorse?
25 över 6

Vad ska du göra i helgen?
Fanny :)

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Tja :)=)

När var du riktigt sjuk senast?
På lovet

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Ingen aning

Vad finns i din bakficka?
Inget=)

Har du färglinser?
Nepp=)

Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov som fan!

Vad är det första du gör på morgonen?
Mördar väckarklockan såklart!

Vad ska du göra efter det här?
Se tv å äta knäck hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0