Working 9-5..

Typ! okej 10-4 men fan lika jobbigt, Började dagen med att vika som jag gjort i 4 dagar nu, börjar bli ett riktigt proffs på detta nu. Sen skulle jag sopa golvet och då hittade jag 2 kronor som jag fick = godis direkt! Sen efter det skulle dom visa mig hur man märkte jeans med en stämpel typ. Och det har jag alltså gjort idag från halv 11 till 4. trött? svar JA! less? svar JAAA!! och tydligen så ska hela butikens jeans märkas med den där stämpeln där det står ''carlings 599''  För att om nån snor osv ska dom vet att jeansen är därifrån.

Sista dagen imorgon känns skönt men ändå trist, gillar personalen och gratis the uppskattas ALLTID. Ikväll ska jag umgås med fanny som far på läns grej i helgen, vi fettar väl eller nånting, ha't så bra PUSS=)=)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0