you change your mind like a girl changes clothes

yeah.. Jag orkar inte meeeer. Har typ provat varenda klänning i hela skellefteå stad, antingen ser jag ut som 40+ eller är dom för små på en viss kropsdel.. tror inte jag och Elina någonsin har skrattat så mycket som vi gjorde idag inne på bikbok.. ska man behöva ha typ L bara för att passa? hhahahha nae va jobbigt, Jag kör typ på mjukis eller så beställer jag, men då ser jag väl ut som hej kom och hjälp mig när jag inte har provat eller nåt... he bli inge av. Ikväll ska jag umgås med Fanny&Nina kanske nån fler om det blir som planerat kanske gå till ica och köpa nåt sen sjunga singstar eller liknande=) Det blir nog bra de:) HA't så bra=) PUSS



babyyyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0