you don't really want to stay stay

Godmorgon! Lördag idag, jag vet inte vad jag ska göra nu på förmiddan riktigt kanske gulla lite med pappa om pengar och fara på stan. Ett par nya jeans ska jag få efter min prao (nog för att jag behöver det NU) men sen  vill verkligen ha en ny mössa och en hoodtröja :D kanske kan säga att jag tvättar moppen helt själv för pengar=] eller nåt, och nej jag har inte gjort de än orkar egentligen inte. Men jag har iaf nyss duschat och ska blåsa håret och välja kläder nu sen ses vi. JUSTE ikv ska jag och fanny förmodligen smala(L)(L)(L) puss=)


ska vi inte ta ett dopp? typ en månad sen HUVVA



vi skippar det där med moppen för pappa ropade nyss ut mig i garaget och då stod den där nytvättad! danke=D Nu undrar jag hur jag ska få pengar bara.......

Kommentarer
Postat av: lisN

jag tyck vi kör repris om 1 mån;)

2008-11-08 @ 18:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0