081014

Så.. kanske ett lite mer seriöst inlägg nu, skolan gick  bra förutom att jag somnade och ville sova bort resten av mitt liv kändes det som.. varför ska man alltid sova så gott på lektionerna? de är ju jävla onödigt. Och igårnatt somnade jag för sent.  gick och la mig vid halv 12 sen 5 i ett fick jag nog. Ofta jag ska ligga och ''försöka sova'' i en timme och 25 minuter? nej tack, så framöver ska jag vara uppe tills jag somnar (?) Efter jag kom hem åt jag upp resten av glassen, nu är det illa.. nyttiga tider visst?

men imorrn då ska jag och fanny gymma så det ska nog bli bra typ 1-2 gånger i veckan plus träningarna då=D satan va lämmen jag lär vara när allt börjar oj oj. Ikväll ska jag nog till loftet om inget annat kommer upp, har ingenting för mig annars, sen äre ju gött godis där å så de e nice=) men vi ses puss idag kom mitt paket från hm också vill ni se va det va?==))=) jovars tänkte de=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0