''å nej blev visst lite sär skrivning''

Jag är inte bra på att stava har jag märkt.. idag har jag varit trött,trött,trött& faktiskt lite mer trött. Vi var på stadsbiblioteket och hörde  på  en kille, eller en man kanske jag ska säga..som hade varit med om en olycka och blivigt förlamad från bröstet och neråt, jätteläskigt faktiskt. Efter den hade vi vanlig skola och vi skulle komma på en blues (stavning?) på musiken, det gick ju som bra.. jag erik,philip och linnea slog ihop våra ''kloka huvuden'' och det resulterade ju i en fin sång iaf :)

Ikväll ska jag och Fanny å gymma:) fast först hade jag tänkt sova en stund (JAAA,jag sover hela tiden förutom när jag inte äter) så sluta klaga. men vi hörs!=D


''ni toppar listan♥'' ;-)

Kommentarer
Postat av: max

max^

2008-10-17 @ 23:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0