Bara pinsamt

Haha världens säraste agge skickade en låt till mig och ja... den var ungefär som jag förväntat mig att låtarna hon skulle skicka, fast värre.... 



annars så kommer jag ha typ max G på engelskan imorn..  haha.. somnade visst i  soffan och det var väll inte det smartaste, sen regnar det jävel nu också skulle gå ut och ställa in moppen, det gick ju som bra... blev bara dyngsur på typ 2 minuter.. fast imorn orkar jag inte köra till skolan för det är snorkallt och jag måste typ ha dubbla vinterjackor för att inte frysa. Orka......... ne nu ska jag stänga av den här jeveln som förstör mitt liv (TYP) sen sova är tröttare än tröttast. C ya hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0