Ciiiissssan



saknar diiiiiiiiiig!!!


Annars är jag sjuk som en get, fy fan så dåligt jag mår. Min skalle sprängs snart och min hals är nästan värre. Har ingen röst kvar nu (överdrev kanske liiiiite) men  det svider i ögonen... och jag har ont i hela kroppen. Satan så gnällig jag är, men om du skulle ha varit såhär sjuk, lovar jag dig att du hade inte sutte här nu,men varför gör jag det då? JO för att om jag går och lägger mig får jag bara ångest eftersom jag har ont i hela kroppen och kan verkligen inte sova... uh(U)

Kommentarer
Postat av: M

Hihihi:] jag brukar kolla på din också fleeera ggr per dag....

2008-10-30 @ 00:20:12
URL: http://maalinerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0