Don't slow

Har du:
ett förhållande:
Nedå
en bästa vän: bara en? ;)
blivit kär vid första ögonkastet: nepp
skrikit åt en lärare: det har hänt :P
kysst någon och sedan ångrat dig: japp
ljugit för dina föräldrar om vart du är:  jo
några smycken som kostat över 1000 kronor: nej inte det
snusat: nej
rökt: nej

Dagens:
klädsel:
mjukis & en tröja
frisyr: brun/gulhårig behöver jag säga mer? jävla skitfärg.
låt: alla gillar brudar kanske? bara för att den är min ringsingnal då ;)
vill ha: fint hår igen
sjuka: varför färgade jag ens?
beroende: ingenting
saknad: håret eller tänkte ni person? ;P hehe
köp: inget
godis: inget hittills
attityd: sur och sur..

Första:
bästa kompis:
johanna hallberg granneeeeeee=D
bil: ingen
husdjur: hamster :]
semester: Mallorca
jobb: typ i cafét på mb :$
köpta skiva: oj ingen aning, kanske nån hit for kids? ;-)
piercing: öronen
konsert: typ riktiga? lasse winne
fylla: det väntar vi med visst?

Blandat:
är du blyg inför det motsatta könet: det beror på hur väl man känner personen ju.
hur gammal blir du nästa födelsedag: 16 stora jordsnurr
har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: minns inte,säkert..
använder du huvtröjor: ja, önskar jag hade fler bara!
vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: jaa! tatuering på handleden gief
kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: vet inte, delad förstaplats kanske?

10 sista:
personen som sms: Fanny
personen som du kramade: Pappa
personen som ringde dig: Fanny
personen som du ringde: Madre
alkoholdrycken: jag dricker inte
bilfärd: längesen ju
filmen du såg: halva pretty woman
gången du grät: imorse av min mage (U)
måltiden: frukost today

9 skulle du:
våga hoppa fallskärm: JA SOM FAN
våga hoppa bungyjump: NEJ
kalla dig själv lycklig: ja det är jag =D
hellre ta bilden än vara med på den: haha helst..
kunna gråta över en kille: ja
kunna gråta över en tjej: ja
ljuga för någon: haha ja klart,fast inte vem som helst;D
kunna springa 50mil: ONEJ ALDRIG

5 val:
solnedgång eller soluppgång: nedgång
sommar eller vinter: sommar!!!!!!!!
vilken ålder har varit bäst hittills: 15 såklart
sova på sida, mage eller rygg: mage<3<3
kramar eller kyssar: båda=)=)

4 saker:
du gör när du har tråkigt:
ser på tv lalal osv
du gjorde igår kväll: färgade håret, sorligt nog
du kan höra just nu: radion
du inte kan leva utan: smink<3<3<3!!! skämta, typ familjen vännerna osv

3 personer:
du kan berätta allt för: Fanny,Elina,Mamma
du tycker om: det finns gått om sånna
du inte gillar: dryga personer som tror aningens för mycket BLÄ borde utrotas

2 val
Coca Cola eller Fanta:  always live on the coce side of life ju
hund eller katt: ''vem får inte följa med på systemet'' HUNDEN KATTEN GLASSEN,hunden katten glassen!!

1 önskan:
om jag berättar gåren ju inte in jue :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0