fan så risigt

Kanelbullens dag ja eller visst var det så? för idag har jag då inte ätit nån jävla bulle. Sen har jag joanna och rebecca typ haft världens tråkigaste kväll, allt slutade med att jag råkade skruva loss min backspegel av tråkighet (SMART???) så nu är den snett åt tjottahejti, vi blev ivf less på tvn och for till frasses för att äta lite mat, men såklart så hinner vi knappt äta klart för då skulle dom stänga så vi for ut och ja nu är jag här. Det suger att alla ska vara ute och borta hela tiden typ halva skellefteå är i boden/luleå och spelar innebandy sen min andra halva fanny är i norsjö så what to do? ingenting allså, ingenting finns det att göra i den här JÄVLA hålan. syrt... nu ska jag äta cheeserings i typ mängder och se tv, kul liv en lördagkväll? Mjodå visst gnäll gnäll gnäll.. ses när vi ses dvs aldrig herrå & ja, jag är hela tiden så här glad


xoxo ge mig tisdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0