ful-fulare-fulast-okej

Jag färgade ju mitt hår igår, sen gjorde jag blonda slingor det vart inte snyggt alltså! typ ljusa partier över hela skallen (smetade slingor) vilket resulterade i en arg emilia, så min älskade mamma köpte avfärgning åt mig idag på stan plus en ljusbrun färg, nu är det ganska fint ändå. Bättre än förr iaf, känner mig så ovan så att det inte är sant, men det kommer antar jag :) helbrunt, kanske kommer nån bild sen de får vi se om, annars så for jag på fotbollsavslutningen iallafall och jag tror vinterträningarna kommer bli kalas ändå=) 2 innomhusträningar,löpning på combihallen och thaiboxning. Lääääättt!


Annars har jag fortfarande ont i magen och franskaprov imorn fortsättningen alltså wiiee.. kommer gå så bra! ;) .. har också en hel half baked glass framför mig nu. borde äta mindree.... sen vann jag och linnea ätartävlingen ju, en hel pizza var till och med kanterna, jag sprängs. fast nu: glass :D  ses =D



Grattis johanna! bara så att ni vet.. såhär glad blir johanna när man ringer alla på hennes samtalslista, speciellt viktor ;) hehe ;D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0