God morgon folket!

Igår var jag med fanny vi for till ica å köpte glass som för övrigt var den godaste vi har ätit, den nya ben och jerrys, half baked hett den=), chokladglass med kladdkakebitar i så vi tröck typ i oss en sån på 20 minuter. Sen kände vi att vi var lite mer hungriga så vi gjorde varma mackor på det också, höll på att ramla med moppen 10 gånger igår när vi körde det är ju as farligt nu.. Men det är så långt att gå överallt ;-) sen var vi på loftet en stund också med Isabell,Elina,Joanna osv men det sög där igår bara yngre hehe så vi var coola och for hem.

Idag då, jag har nyss duschat vaknade halv 8 sen kunde jag inte somna om men då sket jag i allt och typ låg och tvingade mig själv att sova, så jag vaknade halv 12 och nu sitter jag här=) Idag på dagen ska jag vara med fanny sen fara med några till Lisas stuga och se skräckisar, har hört att det är ganska ensamt ute så jag kommer dö förmodligen... om inte annat på vägen dit när jag ska köra hehe.. näe nu ska jag äta frukost c ya later=D


strike a posé HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0