I used to rule the world, Seas would rise when I gave the world

Goderkvällen eller nåt? Ikväll har jag då varit på loftet och chillat..eller chillat var där en stund sen gjorde jag och Nathalie bort oss så jag har aldrig (förutom den lilla incidenten på shell (a)) skämts så mycket fy&fan. Efter det iaf så sprang vi ut och körde hem, vill inte ens tänka på det. När jag kom hem duschade jag och vi har ett nytt shampo, eller prov shampo typ små påsar ni vet? vet inte vad det heter men det var as braaaaaa! hade typ tjorvtort hår innan och nu äre mjukt å fint vella märket var det iallafall, har ni sett den nya reklamen? typ de! där har ni det. (hoppas ni antecknar) nu ska jag se dh sen har jag också kommit på att coldplay är djuuriskt bra=D



jag har en fin insida..


21.41
KAYLA DEN LILLA SNORUNGEN SKA SKJUTAS ÅÅÅÅÅHHH!!!! hon borde inte få finnas seriöst du förstör ju allt!!!!!! orkaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0