in case of unnecessary information

Idag sen jag kom hem har jag inte gjort ett skit.. typ.. Åt lite glass (ovanligt) åt middag sen gick jag och la mig och skulle ''se på tv'' det gick ju sådär när man har värsta filten och skönsängen, precis som igår så somnade jag och vaknade 10 över sju sugen på glass igen, tänkte fara på ica och köpa fast såklarre så hade vi i frysen så jag åt lite till HAHA det här är typ en mat blogg.. pinsamt.. Sen for jag till loftet en sväng och typ gjorde ingenting (?) for hem och åt igen, nudlar.. jag hoppas ni antecknar allt det här nu för det är jätte viktiga grejer jag berättar, om mina matvanor. MAMAMAMA nu måste jag duscha och packa för imorn drar jag till min madre, fan sista veckan jag körde moppe nu. KMR SAKNA dig<3<3 nat HEHE.. bara stressigt värre när man ska hinna från edda på typ 25 min puss på stig olov som gör dom sämsta scheman i hela världen,vilka djupa problem jag har... tsssssssssss duschen vare tjoho :) skit seriöst inlägg btw


taggade gotlänningar jaje ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0