Jag är 15 år och kan inte ens tanka

Har kört med blinkande bensintank till skolan från skolan till stan från stan till skolan sen hem igen idag, så jag kom på att det kanske var dags att tanka. Med tanke på att jag är hos mamma nu så orkade jag inte köra till ok så jag for till shell istället och skulle då tanka, jag tankade och satan vad fort det gick, när man tankar på ok måste man stå och trycka flera gånger för att det ska bli typ 50 spänn men jag höll bara inne i en halv hundradels sekund typ. och då vart det för mycket pengar, så jag fick skämmas som satan och gå in och säga, ''jag har för lite pengar kommer och betalar snart'' så jag gjorde det, jag har aldrig skämmts så mycket i hela mitt liv, fan för shell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0