Let's make a list

Först vill jag bara börja med att säga att skolan är ett jävla straff. Plugg är ett straff.. orkar fan inte mer alltså..

den här listan jag gjorde v.42, hur mycke är avklarat tror ni? pluggar jag som en gäälning?

må:
engelskaförhör-verb
tis:-
ons:hk prov
tors:inlämning av engelska uppsatts minst 1 A4, + no prov & so prov
fre:

Svar: Nej.. Jag har kommit fram till att jag är nöjd med ett G, jag är nöjd då. För jag behöver inte lägga ner allt för mycket tid och inte bli besviken heller. Fast  jag har ju sänkt mig lite också vi säger att  jag strävar högre. Men när jag är trött som en jag vet inte vad, så går det bara inte...
så, det blir att tagga både NO&SO prov imorgon, sen har alla 9or på norrhammar sovmorgon imorn också,förutom jag! för vi har träning med futsal laget som vi ska spela med på fredag, och gissa vilken tid den är?  JO 8. Tackar! not, vart absolut inte glad när jag fick veta det=) men men, glad ska man vara. Ikväll har vi fotbollsmöte och jag borde verkligen plugga nu, får inte ens sitta vid datorn men jag måste. Dras typ hit. Sen är det svinit kallt ute också, hade fotboll UTE imorse.. det var ju?!? kul. Långt och himla ointressant inlägg men det får sunka! hehe puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0