Måndag :)

Hola! känns som varenda gång jag skriver är det måndag, men det är ju bra för då äre snart lov jue :) Skolan idag då imorse pajade min platttång (U) stort U hjärta... orkar inte, har inga pengar att köpa en ny eller jag får ju pengar idag, men de är absolut inte till en ny plattång.. ska typ gulla lite med pappa och säga att jag är BEHOV av en då brukar det oftast komma in lite cash på kontot om jag säger så ;-).. Så ifall du ser nån med ett stort burr på skolan kan det vara jag.. Ikväll är det plugg för hela slanten, nice.. intch! men,det få funka. Aje vi höres=D puss :):)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det du som hade med systemkameran på fest=PPpP?

2008-10-24 @ 12:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0