maybe tomorrow

Sjukt seg dag idag, boll i skola sög som alltid med innebandy, efter det hade vi 70 minuter  SO fast det  kändes typ snarare som 100000000000000000 minuter bara jobbigt, lunch då tacobuffe om man kan kalla det de? typ kött-sås haha fast gott är det iaf. Är fortfarande proppad och lunchen var typ 11? hur friskt är det? Sen engelska prov och ja,som förväntat gick det piss & gruppprovet på NO'n funkade.. sen hade vi språk och om du går i atlas och tyckte att det luktade liiiiiite bränt så är det INTE min franskagrupp.....

efter det for jag på stan med cissi en sväng och kollade på skor, hatar att jag inte hittar några jag vill ha. blä.. och vinterjacka,det ska man ju också ha lätt att hitta en sån.... gnäll gnäll fan bara gnäll.. Nu ska jag sova bara för att jag stiger upp 25 över 6, 5 av 7 dagar i veckan BLÄÄ.............



förmodligen sant!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det sant ? :D

2008-10-06 @ 18:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0