nu känner du moi

HUR
Svarar du i telefonen:
mob hallå? hem hej det är emilia

Gör du när du blir kär i fel person: gör och gör? vad gör du själv?

Mycket pengar har du i plånboken just nu: 0 (mina ynka 9 kronor är i jackan ju)

Mycket är klockan: 17:46

Många kontakter har du på msn: typ 300 kanske ne ingen aning har inte varit inne på msn på år& dar

Fick du detta test: från nån annan flitig bloggare

spenderar du en regnig dag bäst: nästan 100 på att det inte är ute iaf!

VEM
pratar du med just nu:
hehe ingen

ringde dig senast: fannyyy

pussade dig senast: hihi mamma

ville du kasta en sten i huvudet på: ingen känner mig snäll idag

saknar du mest just nu: fotboll satan träningskit börja om!!

är din bästa vän av samma kön: johanna fuhrman

är din bästa vän av motsatt kön: PASS det vart svårt

är ditt tionde sms ifrån: Katarina Holmström

ska du träffa imorgon: alla mina skolkamrater ;) ..

umgicks du med senast: linn,sofia å ellis

festade du med senast: festar, sånt gör jag INT

JA-OCH-NEJ FRÅGOR
cyklar du utan händer:
ja ibland dom få gångerna jag cyklar

gråtit en hel natt: neej=D

druckit så du spytt: näe tror inte det

åkt vattenskidor: JA KLART

åkt rullstol: jajemen

gjort en bakåtkullerbytta: Självklart hellre bakåt en frammåt HEH

köpt lösviktsgodis för 50kr: jodå=D

haft träningsvärk: ohjaaa

önskat att du var det andra könet: kanske inte önskat,men velat prova vill man ju=D

velat vara ett djur: typ en häst

tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: hhaha kan faktiskt se mig en av dom framför mig nu

hatat choklad: NEJ gud nej

VEM
är i rummet med dig just nu:
tvn så ensam

fick du senast sms från: fanny=D

tänker du på nu: gud

pratade du senast i telefon med: fannyy där me

sa du senast "jag älskar dig" till: fanny där med satan =D

önskar du var med dig nu: mina vänner

är din favoritsläkting: farmor tror jag, världens godaste bullar

i din skola går dig mest på nerverna: en viss kille som är 2 år yngre men tror han är minst 2 år äldre tar faktiskt priset

VAR
går du skola:
norrhammar

är din telefon: i knät (var tvungen att kolla vem smsen var ifrån jue)

är din mamma: i köket tror jag

sover du: i min hundratjugo centimeters

handlar du mest: stan? HAHA så fyndig

fick du tag på tröjan du har på dig just nu: gina=D

åkte du senast bil: oj de va ett tag sen

är du nu: i pontanus rum

VAD
åt du senast:
middag

drack du senast: mjölk

är det för färg på dina byxor: svarta byxor

är den närmaste saken som är blå: lampan

gillar du mest med skolan: klassen

har du på fötterna: hål i socken :(

är din favoritfärg: svart haha näe jo, svart!

vilken film såg du senast: REC och aldrig mer..

hör du just nu: nån psyk reklam på tvn

HAR DU NÅGONSIN
hånglat i mer än 3 minuter:
haha vilken merit men jo=D

sovit i en annan säng: jeo

hånglat på en bio: neeeeeeee sorligt nog haha

hånglat i skogen: haha beror på vad som menas med skogen haha

tyckt att din kusin är het: nej faktiskt INTE

sovit naken: jajemen=)

kört över hastighetsgränsen: har man snabb moppe har man (HEHE...... ;))

målat om i ditt rum: nej tapeter ftw

dansat framför spegeln: haha jaa

fått hicka: ja fast endå länge sen nu

dumpat någon: jepp

stulit pengar från en kompis: nej aldrig

hoppat i en bil med folk du just träffat: haha ja

smugit ut ur ditt hus: ja

varit i slagsmål: nepp inte på rikt

haft känslor för någon som inte känt desamma: tyvärr så hare hänt

hånglat med en främling: inget att skryta om

älskar eller saknar någon just nu: japps==)


Kommentarer
Postat av: shadiii

vad rligt

2008-10-08 @ 18:28:04
URL: http://shadiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0