Söndag rätt PIGG

Goddag för dom flesta, godmorgon för mig.. kom nyss hem från Lisas stuga det var råkul, vi åt pizza,badade och såg film,sen var vi typ uppe till satan vet när......

Orkaaa kommer vara rätt kry imorgon..Sen mitt i natten var det nån som stängde av vattnet så hur gick man på toa då?? Vi fick köra typ campingstil så jag och Johanna var aningens rädda fast som tur var hade vi ändå Rebecca som följde med oss ut hehe. Sen åt jag och Rebbis så mycket att när vi satt i soffan (satt å satt,halvlåg typ) så fick vi ingen luft vi var alltså tvungna att som harkla sig för att få luft hur friskt är det? typ 3 chipspåsar ett kilo godis en pizza var 6 liter läsk har vi förbrukat på typ 20 timmar knappt...  känner att det går rätt bra med nyttiga tider nu (Y) annars  behöver jag  en dusch nu fräsch som jag är..


tog typ 60 bilder så vi får kanske se om nån hamnar här, en jävligt läskig bild som vi tog när vi skulle springa ut i vattnet var den här, vi var 4 som sprang men hur fan lyckas vi med att bara 3 ska synas??



annars kan ni ju tänka er hur varmt det var att bada 11 oktober rekord typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0