städa?

Ungefär såhär: ( )mycket har jag gjort idag alltså ingenting, försökt städat mitt rum det är inte ens klart än, klarade att bädda sängen fast fastande typ direkt vid tvn, sen såg jag massa skit serier på tv började tänka om jag kanske ska städa lite till? plockade in i garderoben lite kläder och sånt packade upp mina väskor. Fastnade i sängen igen, låg där i en timme typ när jag kom på att jag har ett par skor i morönbagen som är halverst blöta, packade upp dom och ja samma veva igen, jag har alltså lyckats typ ''städa'' halva mitt rum på ungefär 4 timmar? bra jobbat, sen har jag inte duschat eller nåt kanske ska göra det, ser ut som en katt i håret så nu blir det fan duschen synes=D



inte ens lite lika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0