Tisdag äre väl?

Mina dagar ser ut såhär nu ungefär, eller har gjort i 2 dagars tid iaf.

vaknar halv 7 känner mig jävligt taggad till skolan, far till skolan somnar alltid efter lunch (höll på att avlida idag så trött jag var) sen far jag hem med bussen, kommer hem försöker plugga men somnar med boken i fejan. Mamma sliter upp mig när vi ska äta, sen äter jag och efter det försöker jag plugga igen, satan så dålig jag är. Sen.. orka att det ska suga mest i hela världen att plugga. Jag hatar plugg!

Imorn har jag HKprov, kan det halverst ska läsa lite till, sen på torsdag har jag SO&NO prov.. har inte ens börjat plugga, så ikväll blir det väl att sitta uppe till 12 och plugga. Är verkligen less nu, så jävla less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0