Utan att ens tänka

HEJ Tisdag:Orkade verkligen inte imorse så jag hade handmärket i håret om ni fattar typ en hand slickat bakåt eftersom jag var så trött... ni kanske inte fattar men jag gör det iaf. Vi for på den där teatern och jag ångrar nästan att jag satt mig typ längst fram för en av skådespelarna spottade skit mycket när han pratade fast den var lite rolig iaf sen såg jag ju bra också, för det brukar jag aldrig göra på bio osv ;-D Efter teatern for jag amanda,tilda jessica karin rebecca o alla fler på frasses för att äta lunch mmmm mycktet mycket mycket bättre än skolans körv med mos. Om man ens kan kalla det korv när det simmar i fett?haha.. hur som haver for jag tillbaka till skolan och där fick vi nå ''uppåt puffar'' typ komplimanger som alla i klassen hade skrivigt om en, alla i hela klassen förutom jag och ahmed hade fått iaf EN ''smart'' TACK 9e. jag hade mest typ ''passar i sin pannlampa'' haha? vad är det för kommentar, sen hade jag typ pratsam,snygg... I sin pannlampa, det var ju den största besvikelsen... sen fick jag faktiskt en ''fina sockar'' DET KÄNDES bra!!! fina sockar och snygg i pannlampa, visst nappar du direkt?;D fast kul var det. speciellt stavningen ''fina såkar'' mmm snel-hezt den där som skrev det, sen jag kom hem har jag städat mitt rum och sovigt, jag sov åvanpå min bäddade säng sen började jag frysa och kröp ner under överkastet sen fastnade jag där och utan att ens tänka blev jag typ strypt av min egen bäddning? aldrig mer bäddade sängar, O-BÄDDAT 4 life!!! långt inlägg men vem bryr sig? inte då jag, ses när vi ses=)


min hårdrocks kompis(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0