Vad är klockan?

M....... jag är ganska sur, för jag har inget speciellt jag ska göra idag förutom att träna på musikuppvärmningen med min grupp, så jag ville som helst sova bort hela dagen sen bara göra bort det för alla andra lyckliga har ju lov imorgon också men inte vi. Så jag kände att näe jag orkar inte göra nåt idag, och sen vaknade jag halv 1 :D Wiee!! svinglad vart jag tänkte ba, jag har sovigt länge igen=))=) men sen skulle man ju ställa om klockan så den va ju bara halv 12. UH, så nu sitter jag här och har varit vaken i en timme.. Borde göra nåt vettigt men vi får se, om en och en halvtimme ska jag vara hos Katarina så vi får se om jag pallar göra nåt. FY så surt allt är idag orka orka orka ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0