Very nice

Freddelifredag idag fan så skönt, hade världens slappaste dag idag fast det var  svinkallt imorse när jag skulle fara så jag tog bussen, en VARM buss .sen hade vi matte och vi börja med nåt nytt psyk kapitel som jag fattar en mängd av, typ (3x+y)???? eller hur det nu va..orka ens blanda in bokstäver i matten nog svårt som det är, sen hade vi so bara en timme! korta so lektioner i mitt hjärta verkligen, slöjd lunch och svenska utan lärare. Slutade alltså halv 1. När vi i vanliga fall slutar 10 i 3, haha jag har inte ens slutat än egentligen jue=D men här jag är nu hos mamma och jag har inga grejer för pappa är typ bland dom segaste i världen och skjuttsa hit dom, så det ända jag kan göra är typ att sitta vid datorn nu.. eller städa, som mamma gör.. väljer nog datorn HEHE ikväll är det konfaåterträff å allt vi ska få massa bilder från gotland och dagboken, vill jag ens se bilderna? skulle inte tro det. men det ska no bli kul ändå tror jag.. eller man vet aldrig, börjar vi om gud igen så far jag hem. 100% säkert=D


sist jag var i kyrkan var typ på redovisningen, ni ser ju hur det gick HAHA råkade som vanligt prata med nån konstig dialekt så jag sa, innan alla döuuur, så ska dom ha hopp eller va det nu va. Hur som haver började jag skratta och typ slog till micken. Aldrig mer fan aldrig mer alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0