You don't know how you met me, you dont know why.

HEJ:D jag är svinglad att det är helg, en grej jag är mindre glad över är att vi har skola på måndag. Det är skam! fast vi är ju lediga på onsdag och sen veckan ut, det gillas=) Idag hade vi den där fotbollssaken på campus. Det gick ju som det gick vi kom näst sist om inte sist men jag hade ändå roligt sen kan man ju ''skryta'' och säga att jag blev matchens lirare första matchen :] sen andra matchen gjorde jag ett mååål=D fast futsal är så jävla kul, skulle kunna spela det året om=) så jag är glad att det är inneses nu:D

Ikväll så ska vi tjejer till furreburre och fira henne i efterskott som, tror det kommer bli as kalas=) sen annars har jag inte så mycket planer i helgen förutom att imorgon ska jag på schtan och köpa en tröja! JAG HAR ÄNTLIGEN PENGAR! pengar å pengar!! Nu ska jag duscha känner mig små fräsch ;). PUSS=)




Dmguld funkar i krig=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0