Cos when you worry, your face will frown, and that will bring everybody down.

So don't worry! be happy. Fatta om man hade den inställningen? typ hög på crack! vilket drömliv alltså!
 
idag på skolan satt jag och katarina i cafet det var skit skönt faktikst typ fika hela dagen lång, sen fick vi spring i benen och körde nån typ spice girls version och hey macarena, det var väll inte så snyggt kanske men uppskattat av publiken tror jag ;) haha. Sen bakade vi världens största negerbollar, & JA det heter negerbollar. Jättegoda! ja, det var väll dagen och nu sitter jag här, fanny banny kom och flashade lite på norrhammar idag, passade på att parkera cykeln på moppeparkeringen men du fanny! det funkar det med. Nu vet jag inte vad jag ska göra kanske läxa? NEJ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0