Godmorgon.

Vaknade för en kvart sen och nu sitter jag här och har nyss ätit safariyoggi, vill ni veta en sak som är grymt skönt? Jag har ingenting, precis ingenting jag måste göra idag. Inte städa, inte plugga, inte träna, ingenting nada! Känns lite konstigt när jag tänker efter, vad ska jag spendera min dag med att göra? Se gossip girl skulle jag gärna göra men nu är det ju bara det att jag har sett alla avsnitten på min dator och se dom igen, ma.. det orkar jag inte. Men du, om du har lust att hitta på nånting vad som helst, så skicka ett gratis sms, (det behöver inte vara gratis HEHE) till mig som faktiskt har gratis sms 073-80-20-863, det blir lättare att läsa om det står sådär, så hittar vi på någonting. Längesen jag var såhär ledig faktiskt. Kanske ska fara ut och springa? har ju som sagt cooper imorgon, COOPER nej nu fick jag rysningar...back to datasittande bye=)





Gotland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0