Godmorgon

Vaknade för en timma sen ungefär, det kändes great! Har inte fått sova ut på riktigt riktigt länge, nog för att det bara blev 11 timmars sömn men det är mycket om man tänker att jag går och lägger mig halv 12-12 på vardagarna och stiger upp halv 7. Jag märker och känner skillnad iaf. Jag har nyss duschat och nu klockan 2 spelar mitt lag match, sista matchen för säsongen och jag tycker vi borde vinna, ska pallra mig dit när jag har fixat mig klart och allting. Så jag hinner iaf se andra halvlek. Eller jag borde hinna! Ikväll blir det samma som igår förutom middag och så.. Vi kanske tar det lite lugnt ikväll eller så blire hel vilt haha ingen vet;)..  Men nu ska jag blåsa håret och sminka mig sen är det ju saken, vad ska man ha på sig? varför har jag inga kläder?.. eller pengar för den delen? :(


Dmguld 07!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0