I dare you to.. JAG SÅG

1. Ta fram mobilen och gå in på kontakter
2. Håll inne neråt knappen en stund o sen släpp
3. Skriv vem det blev som svar på frågorna!

Bästis:Alexandras Mamma
Jag heter: Ameli Winnberg
Jag gillar: Caisa Brännström
Jag är kåt i: Emil Sandqvist
Jag är verkligen superkär i: Fanny Marklund
min älsking: Frida Lindgren
Snyggast i världen: Inger,Anders & Maja
Muppigast i världen: Johannas Farmor
Tråkigast i världen: Jordgubbspockningen
Jag ska satsa på: Linnea Stenman
Jag vill ha sex med: Natalie Schönfeldt
Hatar jag mest: Pappa
Jag har en hemlighet med: Robin Johansson
Skäms jag mest över: Sofie Marklund

förstår inte ens varför jag gör det här är trött som stryk.. sen skola imorn<3<3<3 taggar!!!!...natt

Kommentarer
Postat av: VIRRE aka GrahduL_

dare*

2008-10-03 @ 16:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0