I'll need a credit card that's got no limit

FREDAG IDAG! så skööööönt! är så galet trött alltså. Och det är inte bra, för det sabbar mina betyg vill ju ba sova kan dom inte fatta att jag är mvg längst inne?:(.. Iaf så var jag och katta så trötta att idag, när vi egentligen skulle haft no gick och la oss i cafét och sov, rätt många kom och petade på oss och undrade vilka det var för vi la oss MITT inne i cafét och hittade nån gammal picknick filt som vi la över oss och min halduk fick spela kudde för en timme. tack halsis(L).. Och det värsta var att jag typ sov gott... när man sover gott i en rutten soffa med en halsduk på huvudet då mina läsare... då är det illa! Ikväll ska jag typ på efyran med joanna och elina, det är pan och ja.. är väll inte så väldarns pepp men vårat älskade LOFTET är ju stängt just på grund av pan så vi tänke WHATTA hell lets try it! fläskfilé och potatisgratäng till middag är fel det heller så, det ska jag äta på ett tag. Men nu så länge, kan ni ju alltid lyssna på veronica maggio för det gör jag hela tiden. PUSSPUSS mina små bäbisar (oj)


Kommentarer
Postat av: Anonyma Ewelina

du är snyggast<3<33<3<3<

/anonym

2008-09-05 @ 17:14:36
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0