Intresseklubben

Namn - Frida Emilia Sundberg

piercingar
- öronen,navel
tatueringar - nej (än iaf)
längd - 164 nånstanns
skostorlek - 38
hårfärg -  blond
vad är du rädd för - många saker
vem/vilka vet mest om dig? vännerna&familjen kanske?
gillar du att tvätta - nej därför gör jag det aldrig heller
gillar du berg-och-dalbana - jajemen!
vad ska du göra ikväll? äta kladdkaka med vänner och softa :)
önskar du att du bodde någon annanstans - ja, på vintern hata norrland.
tänker du på självmord - nej
tycker andra att du är attraktiv -  vilken fråga
vilket shampoo använder du - sunsilk
morgon- eller nattmänniska? natt, morgontrött så naaaaaanting
sparare eller slösare? slösare
har du några homosexuella vänner? nepp
bio eller promenad?  bio
är du kittlig? faktiskt inte!
rädd för insekter?  ja, dom flesta iaf
vad gjorde du kl 8 i morse? sov
nämn något som gjorde dig glad igår: mina vänner!
vilka är viktigast för dig? familjen,släkten och vännerna!
snarkar du? har hört vissa rykten..
om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? typ tankeläsare!??!
stökigt eller välstädat?  trivs i välstädat, har stökigt
vad gör du om du får hicka? hickar


favorit..
mat -
surströmming
låt - allt funkar,fast veronica maggio gammal sång äger
dryck - coke
film - sex and the city& ps i love you

har du nånsin..
gråtit över en pojke -
ja
gråtit över en flicka -  ja
ljugit för någon - ja
varit i slagsmål - nee
blivit arresterad - nej


antal
gånger du varit kär -
  några gånger
gånger ditt hjärta brustit - ett par gånger
hjärtan brustit på grund av dej? - kan ha hänt
personer från grundskolan du har kontakt med - amen hallå jag går ju i 9an???
gånger ditt namn varit med i tidningen - födelsedagar osv
ärr du har på kroppen - båda mina knän och ett vid ögat


senaste
personen du fick brev av - typ skolkortet?
personen du fick sms av - joanna
gången hela din familj åt middag tillsammans? - ett par år sen
saken du köpte - körv på ok


vad har du gjort idag - sprungigt eljus,och softat
brukar du svära mycket -  ja det händer
hur tidigt stiger du upp - halv 7
gillar du att slåss - nej
vad är du allergisk mot - folk som tror
var har du ont - inget jag känner av nu
använder du hårspray - ibland
favorit serie - gossip girl!!!!!!!!!!!
håkan hellström eller the ark - ingen av dom
gillar du ketchup - ibland för det mesta ja
är du glad nu - ja det är jag :)
var du glad igår - jadå!
varför? - för att mina vänner är sjuka
vad dansar du till - musik för det mesta
stockholm är -  sveriges huvudstad!
göteborg är - min blivande hemstad!
kan du sjunga - nej
gillar du att sjunga?  ja det gör jag
guld eller silver - silver
spaghetti eller makaroner - makaroner
ett land du helst vill besöka thailand eller hawaii - thailand


VEM :
Saknar du-
  ingen just nu
vill du döda - ingen
rörde dig sist - pappa (oj)
vill du slå - ingen just nu
vill du kittla - min konfaledare han är så jäääääävulst kitlig
kramade du sist - pappa<3
vill du prata med - mina friends
skrek du på sist -  mitt mongo till lillasyster
vill du vara som - känd! nat..
sårade dig sist - kommer inte ihåg.
vill du bli galet full med - mina friends
gjorde dig riktigt glad senast - mamma!
ringde du senast - mamma hem
är vackrast på jorden - jag!


HAR DU :
för många vänner -
nej
förföljelsemani - nej
tvångstankar -  ibland, måste alltid skicka vidare kedje sms..
någon annan psykisk sjukdom - nepp
någon fysisk sjukdom - nepp
någon skada - nepp
färgat håret - jadå många gånger
brutit några ben - fuck u fingret
egen dator - jåda!
bra självförtroende -  nej men det funkar!
bjudit ut någon - nej
varit kär -  ja
dumpat någon -  jo..
blivit dumpad -  ja
varit otrogen - nej
lämnat landet - japp
rymt hemifrån - nej
tuttat eld på nått - nej
gjort något olagligt - laddat hem musik all time


HUR :
svarar du i telefonen -
hallå!
fördriver du tiden - datorn
mycket pengar har du - 20 spänn på kontot YEII!
tjänar du pengar - rensade o
ofta bäddar du sängen - när de kommer folk hem till mej
ofta diskar du - aldrig ( på HK:n )
ofta städar du - nån gång då och då
många stör du dig på - många
ofta träffar du din familj - varje dag?


VÄLJ :
katt eller hund - 
hund
vitt eller svart - båda
varmt eller kallt - varmt
vatten eller land - dåda
telefon eller internet -  båda
musik eller tystnad - musik
bok eller film - film
leva eller dö - leva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0