Jag hade tänkt att..

Jag Emilia lat latare latast Sundberg skulle skaffa ett gymkort eller nåt iaf gymma lite då och då, alltså..  träna lite mer, fixa putsa lite eller så lite är det inte men JAJA få mer muskler och sånt ni fattar hoppas jag?? Det är inte så dyrt och iaf men pengar kostar det ju. fast bara för att få en SNYGG kropp är det bara att slanta fram pengarna eller hur?;);)

 nånting sånthär hade jag tänkt mig.. HAHAHHA... okej.. kanske inte men.. drömma kan man ju alltid iofs.


mmmmm beachen 09 here we come, nåt i den stilen

Kommentarer
Postat av: alex

jag hade också tänkt skaffa mig ett gymkort?! äru på? haha och träna 2 elr 3 gånger i veckan:)?

2008-09-13 @ 16:21:46
URL: http://alexxandralundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0