Jag tänkte

Vilken merit! näe,men jag satt och tänkte på hur min nyttiga livstil skulle funka.. skrev ju det för nåt tag sen, när jag kom på att jag åt paj igår,och paj idag. Bullar idag och vafan? jag äter ju mer nu än vad jag gjorde förr.. okej kanske inte,imorgon har vi bad. KÄNNER PEPPEN simma 15 meter under vatten för g jajebus! busenkelt.. not. Kan inte hålla andan, måste typ träna... Sen har vi 25 minuter på oss att ta oss från edda till norrhammar och dom har inga hårtorkar på edda. MYS! fräschast-at-the-school-emilia lär ni se imorrn, om jag inte nyss kom på en brilliant idé och ta med en egen hårblås. Mumma smart!

som sagt.. inte som alla andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0