Jag tar en dos med läxor och en D40 på det!

Jag har nu ääääääääntligen beställt den där jävla kameran, är nästan sur att det har tagit så lång tid. Det stod tar normalt 2-6 arbetsdagar för den att komma  och det innebär att jag får den SENAST på fredag nästa vecka wiho! då ska jag ta massor med fina bilder och dela med mig av dom här i bloggen. (kort mening i know) Imorgon ska vi ha tjejmiddag med gänget och vi handlade idag 300 jävla spänn på typ ingenting? godis och sånt har vi inte ens köpt.. hur ska jag överleva, har 20 spänn på kontot nu och jag får inte pengar för den 20onde och hur mycket är det då? nån som har lust att skaffa extrajobb med mig? säg bara till, gör nästan vad som helst! Nu ska jag plugga, har NO&SO prov imorgon PLUS en matteläxa som är ogjort, snälla gud va med mig på min sida idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0